قابل توجه فراگیران محترم:
لطفا در سامانه www.edutourism.ichto.ir عضو شده و رمز عبور دریافت نمایید . همچنین نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه اقدام فرمایید.

مدارک لازم برای دوره آموزشی راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی :  
۱- ۶ قطعه عکس ۴*۳ ۲- تصویر شناسنامه (تمام صفحات ) ۳- تصویر کارت ملی ۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی ( فوق دیپلم و فوق دیپلم به بالا ) / اصل و تصویر مدرک تحصیلی جهانگردی فوق دیپلم به بالا برای مرتبطین ۵- شهریه  دوره   ۶- هزینه کتاب و جزوات جداگانه اخذ میگردد. پرداخت شهریه دوره بصورت اقساط امکانپذیر است.
پس از قبولی در آزمونهای مربوطه و آزمون جامع گواهینامه دوره راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و کارت راهنمای گردشگری ازطرف سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری صادر خواهد شد .
 منابع آزمون جامع دوره راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی:
عنوان کتاب عنوان درس فصول آزمون جامع مولف / مولفان ناشر
۱ معماری ایران و جهان در سپهر فرهنگ ایران معماری ایران و جهان کامل دکتر رضا نوری شادمهانی مهکامه
۲ شناخت فرهنگ و اقوام ایران زمین شناخت فرهنگ و اقوام ایران زمین ۱-۳-۴-۵ مهندس حمید عامریان جهاد دانشگاهی
۳ آشنایی با میراث فرهنگی  – آشنایی با میراث فرهنگی و صنایع دستی

 

-آشنایی با صنایع دستی ایران

بخش اول

 

 

 

فائق توحیدی

 

 

حسین یاوری

سبحان نور

 

 

۴ زبان انگلیسی تخصصی زبان انگلیسی تخصصی کوروش اسفندیار مهکامه
۵ تاریخ فرهنگ ایران شناخت اماکن تاریخی و باستانی کامل دکتر رضا نوری شادمهانی مهکامه
۶ شناخت صنعت گردشگری شناخت صنعت جهانگردی کامل مرتضی بذرافشان-حمید ایوبی یزدی مهکامه
۷ مبانی اکوتوریسم و طبیعت گردی
اکوتوریسم کامل افسانه احسانی مهکامه
۸  جغرافیای جهانگردی ایران 

 

و نقشه خوانی

جغرافیای جهانگردی و نقشه خوانی کامل دکتر اسماعیل قادری

 

محمد براتی- رسول عسگری

مهکامه
جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با شماره ­های ۰۹۱۲۸۳۱۲۱۳۱  – و ۰۲۳۳۳۳۳۳۸۳۰ تماس حاصل نمایید.

توجه:  دانشجویان گرامی موظف می باشند مبلغ اعلام شده را به عنوان هزینه شرکت در دوره به حساب فراگیر شماره ۲۹۴۱۳۸۷۶۷۸ بانک تجارت شعبه دانشگاه سمنان به نام شرکت زمین گشت پارس واریز نمایند. (این مبلغ غیر قابل برگشت می­باشد).

 

قوانین مربوط به آزمونها و قبولی در دوره های آموزشی مصوب مرکز مطالعات آموزش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور

شرایط پرداخت هزینه دوره:

شما می‌توانید هزینه دوره را به دو صورت پرداخت کنید:

پرداخت کامل شهریه؛ که در این صورت تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.
پرداخت اقساط؛ که ۴۰% شهریه را هنگام ثبت نام پرداخت می‌کنید و مابقی را طی یک فقره چک برای ۱ ماه بعد از ثبت نام.
فراگیران باید توجه داشته باشند، پس از ثبت نام در صورت انصراف از دوره، شهریه پرداختی از زمان ثبت نام تا یک هفته قبل از شروع اولین جلسه کلاس با کسر ۱۰% و از ۷ روز تا قبل از شروع اولین جلسه کلاس با کسر ۵۰% عودت داده می‌شود.انصراف فراگیر بعد از شروع اولین جلسه کلاس، حتی در صورت شرکت نکردن در کلاس شامل عودت وجه نمی‌شود.
شرایط غیبت

سقف غیبت‌ها، کمتر از یک سوم هر درس است و در صورت غیبت بیشتر از یک سوم در هر درس، فرد باید مجدد درس را بگذراند.

۴ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • با سلام
    امیدواریم برنامه های آموزش تخصصی ادامه پیداکنه مثل طبیعت گردی و مدیر فنی تازمینه ای برای علاقه مندان باشد برای هدف های بزرگ!

    پاسخ
  • ۶ روز دیگ نتیجه مدیرفنی میاد و ما خیلی نگرانیم..

    پاسخ
  • دروس افتاده رو چطور باید دوباره امتحان داد؟گفتید میشه تک ماده زد.

    پاسخ
  • لوح های بچه هایی که خرداد ماه سال گذشته امتحان دادند کی حاضر میشه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست