در اداره‌کردن رستوران‌ها باید مهارت، کاردانی، تحرک و فعالیت و کارورزی فوق‌العاده‌ای را انتظار داشت و فردی را برای این کار در نظر گرفت که توانائی انجام تشریفات رستوران را به شکل قابل قبولی داشته باشد و آگاهانه این کار سنگین را بپذیرد. مدیر تشریفات می‌تواند با استفاده از ابتکار، تجارب و حسن سلیقه خود خدمت شایان توجهی به میهمانان عرضه کرده، مشتریان را مجذوب ساخته و همچنین هتل و رستوران را در سطح بالا‌تر و قابل‌پسند‌تری جلوه دهد. بالابردن سطح کیفیت سرویس و خدمات هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی به منظور جلب رضایت مشتری و با هدف افزایش فروش و درآمد، زمانی تحقق خواهد یافت که با ارایه خدمات مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی این صنعت همراه گردد. بدون شک این مهم میسر نخواهد شد مگر با آموزش پرسنل و آشنا نمودن آنان با دانش روز این صنعت.

شرکت زمین گشت پارس دارای مجوز برگزاری دوره­های آموزشی میراث­فرهنگی، صنایع­دستی و گردشگری دوره آموزشی کوتاه مدت میزبانی را برگزار می­نماید.

محل ثبت نام: سمنان.بلوار قائم.بلوار دانشجو. مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان. شرکت زمین گشت پارس.

 

این دوره شامل کار عملی در هتل نیز می­باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست